شما اینجا هستید
حوادث » بودجه‌ای برای خسارت‌های وارد شده به منازل در شوشتر اختصاص یابد

سردار احمد خادم سید الشهدا در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: از ابتدای آب‌گرفتگی و گل‌ولای در منازل مردم شوشتر، مسئولان تا پاسی از شب در خیابان‌ها در کنار مردم بوده و کارهای بسیار خوبی توسط آنها انجام شده است‌.

وی با اشاره به اینکه همه آب‌های وارد شده به خانه‌ها با همکاری گروه‌های جهادی، بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی خارج شده افزود: مسئولان نیز در خصوص شست‌وشوی منازل و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در کنار مردم آسیب‌دیده هستند.

سردار خادم سید الشهدا با بیان اینکه در این خصوص جلسه‌ای تشکیل شده بیان کرد: ستاد بحران شهرستان شوشتر خساراتی را که به مردم و منازل وارد شده مورد ارزیابی قرار داده و در روزهای آینده این خسارات به ستاد کل بحران استان خوزستان ابلاغ و مشکلات نیز بررسی خواهد شد.

وی گفت: در این خصوص جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان و ستاد بحران استان برگزار خواهد شد تا ردیف بودجه‌ای برای مناطق چشمه سوزنگر و شهرک اندیشه از توابع شهرستان شوشتر جذب شود.

به گزارش خبرنگار زردیس، بارش ۸۱ میلی متری باران در روز یکشنبه (۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰) باعث آب‌گرفتگی معابر شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن مهر، کوی نیرو و برخی مناطق شهری و روستایی شوشتر شد.

در آخرین ارزیابی صورت گرفته ۱۳۰ خانه در شهرستان شوشتر دچار آب‌گرفتگی شدند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان