شما اینجا هستید
بین الملل » مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است/ یمن محور تحول

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با محور یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام صبح امروز سه شنبه در سالن همایش های بین المللی اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با برگزاری این اجلاس در تهران می‌خواهیم به جهان این پیام را برسانیم که امروز کشور یمن می‌تواند محور تحول در جهان اسلام باشد.

وی با بیا اینکه عنوان این همایش را به دلیل اهمیت تحولات یمن، «یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام» است، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که در دهه‌های بعد از انقلاب این الگو ها در فلسطین ، سوریه عراق و سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت به بار نشسته است .

معاون هماهنگ کننده بسیج با بیان اینکه باید یمن را به عنوان یک کشور الگو در خودباوری و در پایداری به سایر جهان اسلام معرفی کنیم ، ادامه داد: ما در آستانه گام دوم انقلاب هستیم ۴۰ سال تجربه را در داخل کشور و در جهان اسلام پشت سر گذاشتیم.

سردار خراسانی گفت: برداشت ما در سازمان بسیج از فرمایشات رهبری در آستانه گام دوم انقلاب، این است که در آینده و در این دهه در فضای بسیار نزدیک‌تری با دشمن در تقابل خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم که مقابله ما با دشمن در دهه آینده پیچیده‌تر خواهد بود و بسیج جهان اسلام پیروز این میدان است.

وی با بیان اینکه شهادت را منبع و ذخیره استراتژیک برای رسیدن به این اهداف خود می‌دانیم، گفت: ما در بسیج بر اساس فرمان مقام معظم رهبری زیرساخت‌های تمدن اسلامی را در جهان اسلام با همه کشورهای جهان اسلام توسعه خواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده بسیج باتاکید بر اینکه ما با تولید پی در پی قدرت و مقاومت این صحنه‌ها را به پیروزی تبدیل خواهیم کرد گفت: بسیج جهان اسلام منبع قدرت در جهان اسلام برای اسلام و مستضعفین است.

سردار خراسانی گفت: مقاومت فعال استراتژی ما در جهان اسلام خواهد بود و این را از یمن و فلسطین و مقاومت‌ها در سراسر جهان اسلام یاد گرفتیم.

وی با بیان این که تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در بسیج از رویکردهای موثر ما خواهد بود، گفت: همچنان پرچم استکبارستیزی را در جهان اسلام بر افراشته نگه خواهیم داشت. امروز جمهوری اسلامی به مثابه نخ تسبیحی است که دانه‌های آن جبهه‌های مقاومت در سراسر اسلام از یمن گرفته تا فلسطین تا سایر نقاط جهان است.

معاون هماهنگ کننده بسیج تصریح کرد: امروز یمن به یک الگو تبدیل شده است ان شالله و امیدواریم این الگوسازی در سراسر جهان اسلام گسترش یابد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان