شما اینجا هستید
دانش و فناوری » ایران باید در علم و تکنولوژی نیز همانند عرصه موشکی سرآمد باشد

به گزارش خبرنگار زردیس، رحمت‌اله اروجی شامگاه سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اردستان، اظهار داشت: عرصه تبلیغ دین، عرصه جنگ است و همیشه انبیای الهی که رسالت ابلاغ دین را برعهده داشتند با ابلیس‌ها و دشمنان نیز مواجه می‌شدند.

وی افزود: کسانی در این راه موفق می‌شوند که این رسالت را با تاسی از پیامبران الهی و با توکل و اخلاص پیش‌بردند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر در مواجهه با انواع جنگ‌های سخت، اقتصادی، سیاسی و مهم‌تر همه جنگ نابرابر فرهنگی است.

اروجی تاکید کرد: امروزه دشمن از یک جبهه حرکت نمی‌کند بلکه از طریق ابزارهای مختلف علیه حق اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: ما در عرصه‌های مختلف فراز و نشیب‌هایی داشتیم که مهمترین آن آوردگاه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: آنچه که موجبات موفقیت را برای رزمندگان فراهم آورد اولاً وحدت کلمه و ولایت‌پذیری محض از ولی‌فقیه و ثانیاً درجه اخلاص رزمندگان بود.

اروجی تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند کار ناممکن را با وجود همه پیش‌بینی‌های معاندین و دشمنان به ممکن تبدیل کند، اخلاص فرماندهان دلیر دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید در عرصه جنگ نابرابر تبلیغی نیز به فتح الفتوح‌هایی نائل شویم، همچنانکه که طبق اذعان دانشمندان معاصر علی رغم همه هجمه‌ها، به موفقیت‌هایی رسیدیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در عرصه نبرد سخت همت مردان دلیر ما را در توسعه نبرد موشکی به مرحله بازدارندگی رساند اما در عرصه تبلیغی و فرهنگی و حوزه سخت افزار راکد هستیم که بایستی مسئولان حمایت کنند تا در این دفاع و هجمه نابرابر از دفاع به آفند برسیم.

وی گفت: همچنان که در عرصه موشکی سرآمد هستیم باید در عرصه ساخت ماهواره‌ها و تکنولوژی‌ها هم سرآمد باشیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان