شما اینجا هستید
متفرقه » برای انتخاب یک جراح زیبایی خوب چه نکاتی باید درنظر گرفته شوند؟

برای انتخاب یک جراح زیبایی خوب چه نکاتی باید درنظر گرفته شوند؟

جوسلین دیانا پریس ، نوزادی زیبا با چشمانی آبی و موی فرفری گندمی ، در لوزان در سال ۱۹۴۰ متولد شد. پدر ، که بی صبرانه منتظر پسر وارث بود ، به جوسلین تعلیمات واقعاً مردانه را آموخت. از کودکی ، او به شکار ، ماهیگیری و تیراندازی رفت. مادر به طور خاص در تربیت دختر دخالت نداشت. زندگی جوسلین در ۱۷ سالگی به طرز چشمگیری تغییر کرد.

در این سن بود که جوسلین با تهیه کننده سیریل پیگوت آشنا شد ، که دنیای بوهمی را برای او باز کرد. به زودی ، دختر به پاریس رفت تا با کارگردان فیلم سرجیو گوبی را بازی کند. مرد در سفرهای کاری خود آفریقا را به او نشان داد و به معنای واقعی کلمه عاشق جوسلین شد. با دندانهای زیبایی که یک دندانپزشک خوب برای او بلچین کرده بود.

جوسلین ویلدنشتاین به دلیل تغییرات متعدد در ظاهر ، ثروت زیادی را از دست داده است. نتایج دگرگونی او تکان دهنده است ، و با وجود این ، افراد در شبکه های اجتماعی ادعا می کنند که او هرگز زیر چاقوی جراح قرار نگرفت.او عاشق ظاهر خود است و با اشغال اولین  رتبه بندی وحشتناک ترین افراد روی کره زمین ، خود را زیبایی استثنایی می داند.

هنگام انتخاب بهترین جراح، مطمئن شوید که او تجربه و مهارت کافی را جهت جراحی زیبایی و پلاستیک دارد. صرفا براساس تبلیغات و حرف دیگران جراح را انتخاب نکنید.

هر کدام از جراحی‌های پلاستیک و زیبایی به مهارت‌های گوناگونی نیاز دارد. ممکن است جراح پلاستیک در زمینه جراحی سینه تبحر کافی داشته باشد. اما به خوبی از عهده جراحی بینی برنیاید و در این مورد نیاز به مراجعه به یک جراح خوب بینی باشد.. به همین خاطر، قبل از جراحی، با ۲ الی ۳ جراح مشورت کنید و نمونه عکس‌های جراحی او را مشاهده کنید. در میان بیماران به دنبال فردی بگردید که ساختار چهره او مشابه با صورت شما است.

جراح های لیپوساکشن معروف توصیه می کنند مورد دیگری که وجود دارد، انتخاب جراح و تیمی است که با آن‌ها احساس راحتی دارید. در حقیقت، جراحی یک معامله بزرگ است و می‌تواند با ایجاد ظاهری جدید، مسیر زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین، جراحی را انتخاب کنید که به کار او ۱۰۰ درصد اعتماد دارید.

معرفی انواع جراحی پلاستیک

جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی‌های بسیار کاربردی است که برای برداشتن چربی‌های پلک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جراحی ظاهر شما را زیباتر و جذاب‌تر نشان داده و وسعت دید شما را گسترش می‌دهد. افتادگی پلک چهره شما را پیرتر و خسته‌تر نشان خواهد داد. جراحی پلک چشم‌های شما را درشت‌تر نشان داده و جوانی را به چشم‌های شما باز می‌گرداند. بنابراین شما می‌توانید این جراحی را در کلینیک‌های معتبر و زیر نظر یک متخصص انجام دهید. کلینیک آندیا بهترین شیوه جراحی را برای شما در نظر گرفته و این عمل کاملاً تضمین شده است. برای شروع کافیست فرم مشاوره رایگان آندیا را پر کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

جراحی کشیدن پوست صورت

با گذشت زمان و به تدریج پوست شل شده و به سمت پایین گرایش پیدا می‌کند و از این رو شما شاهد افتادگی پوست خود در بخش‌های مختلف صورت خصوصاً فک و غبغب خواهید بود. جراحی کشیدن پوست صورت یکی از رایج‌ترین و مرسوم‌ترین روش برای جوان‌سازی پوست به شمار می‌رود. افرادی که قصد دارند جراحی را شروع کنند، می‌توانند این جراحی را اولین گزینه برای خود انتخاب کنند. در این روش جراحی برشی در قسمت پشت گوش و یا بالای سر زده شده و بدین طریق با استفاده از دستگاه‌های مخصوص پوست شما به صورت اصولی صاف شده و چین و چروک‌های پوستی از بین می‌رود.

جراحی پلاستیک بینی

بینی یکی از اصلی‌ترین اجزای صورت است که نقش بسیار مهمی را در زیبایی ایفا می‌کند. بسیاری از افراد از بینی خود ناراضی هستند و وجود قوز و یا ابعاد بینی آن‌ها را ناراحت می‌کند. در این جراحی بینی شما کوچک شده و فرم بینی شما بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. در این حالت نیز بسیاری از مشکلات تنفسی شما برطرف شده و شما به راحتی می‌توانید نفس بکشید. بینی در دو گروه گوشتی و استخوانی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با ایجاد فاصله بین لب و بینی چهره خود را زیباتر کنید. جراحی پلاستیک بینی در گروه جراحی‌های بسیار حساس قرار دارد و برای این که بینی شما فرمی استاندارد بگیرد باید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

جراحی پلاستیک چشم

پروتز چشم، جراحی چشم مصنوعی و جراحی انحراف چشم در گروه جراحی پلاستیک چشم قرار دارد این نوع جراحی که از بهترین انواع جراحی پلاستیک است، کیفیت آن تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره دارد. از دیگر جراحی‌هایی که با اطراف چشم مرتبط است می‌توان به جراحی پف زیر چشم، جراحی افتادگی پلک، جراحی پلک بالا، جراحی پلک پایین و جراحی افتادگی چشم اشاره کرد. در این روش جوان‌سازی چشم صورت می‌گیرد و معمولاً افرادی که سن بالای ۳۵ سال دارند شامل این عمل خواهند شد. با توجه به این که جراحی پلاستیک چشم در اطراف چشم انجام می‌پذیرد، حساسیت بسیار بالایی داشته و سپردن آن به دست افراد غیرحرفه‌ای می‌تواند خطرآفرین باشد.

 

این مطلب، یک خبرآگهی (رپورتاژ آگهی) بوده و خبرگزاری زردیس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان