شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » صدور جواز تأسیس صنعتی در استان بوشهر ۵۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار زردیس، سید حسین حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام‌های خوبی به منظور توسعه صنایع در سطح استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد استقبال خوب سرمایه گذاران و فعالان صنعتی هستیم.

وی از افزایش ۵۰ درصدی صدور جواز تأسیس صنعتی در استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: طی هشت ماهه امسال ۲۲۳ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۵۴ هزار میلیارد ریال صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: این صنایع در زمینه‌های مختلف صنایع فلزی، غیر فلزی و صنایع معدنی با پیش بینی اشتغال پنج هزار و ۳۰۰ نفر مجوز گرفته‌اند که از نظر اشتغال نسبت به سال قبل افزایش ۲۶۸ درصدی دارد.

وی یکی از اولویت‌های مهم در استان را حمایت و پشتیبانی و رونق بیشتر صنایع عنوان کرد و ادامه داد: تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های صنعتی استان بوشهر به صورت جدی دنبال می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: به منظور برطرف کردن موانع سرمایه گذاری و تولید برای تسریع و گره گشایی حل مشکلات طرح‌ها و واحدهای صنعتی اقدامات خوبی توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفته و همچنین پیگیرهای متعدد از دستگاه‌های اجرایی مرتبط داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: واحدهای صنعتی که پس از یک سال از دریافت مجوز تأسیس پیشرفت خود را ثبت نکرده باشند باید نسبت به بروزرسانی اطلاعات اقدام کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان