شما اینجا هستید
متفرقه » فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر حمایت و تقویت شود

به گزارش خبرنگار زردیس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در نشست با فعالین جهادی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت جهادی و حضور در اردوهای جهادی یک کار خدایی است و آثار و برکات فراوانی در زندگی دارد.

وی حرکت‌های جهادی را شخصیت‌ساز دانست و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی نماد تلاش خداپسندانه در عرصه خدمت به مردم هستند و مردم قدر این حرکت‌ها را می‌دانند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت مسئولان از گروه‌های جهادی اضافه کرد: فعالیت گروه‌های جهادی باید از جهت کیفی در عرصه‌های مختلف ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت حضور طلاب و روحانیون در فعالیت‌های جهادی و با بیان اینکه طلاب همواره در خدمت گروه‌های جهادی برای فعالیت‌های فرهنگی هستند، تأکید کرد: لازم است در کنار فعالیت‌های جهادی، کار فرهنگی نیز انجام گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند از گروه‌های جهادی حمایت کنند اما اگر حمایت نکرده و پای کار نیامدند شما کار خودتان را بکنید و دست از کار نکشید.

وی با تاکید بر اینکه در فعالیت‌های جهادی باید کارهای فرهنگی و تربیتی همراه با برنامه‌های عمرانی انجام شود، افزود: در هر منطقه‌ای می‌روید هم کار عمرانی کنید هم فرهنگی و منابع انسانی همان منطقه را پای کار بیاورید.

این نشست به همت قرارگاه جهادی افسران ولایت با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر برگزار شد و فعالین جهادی استان ضمن ارائه گزارش به بیان نظرات و مشکلات روستاهای استان از جمله عوامل فقر در روستاها و مشکلات آب استان پرداختند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان