شما اینجا هستید
تاریخ » اقدام و مقاومت ویژگی برجسته فاطمه زهرا (س) بوده است

به گزارش خبرنگار زردیس، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در همایش فصلی رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان با گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام و مقاومت بوده است.

وی با اظهار اینکه اگر اقدام همراه با مقاومت نباشد، مشکلات عدیده ای در جامعه ایجاد می‌شود، گفت: دستگاه قضائی در چنددهه گذشته در برخی از شرایط و زمان‌ها، اقدام‌های مناسبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در مقاطعی که اقدام‌ها پررنگ و به همراه استقامت و مقاومت نبود، شاهد میدان گرفتن مفاسد و فاسد شدیم، گفت: یکی از درس‌هایی که از مکتب فاطمه فاطمه زهرا (س) می‌آموزیم، اقدام و مقاومت است.

آیت الله محمدی لائینی اقدام به همراهی با دعوت اسلامی از جمله تلاش‌های حضرت فاطمه زهرا (س) ذکر کرد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) تظلم و دادخواهی خود را ثبت تاریخی کرده است و محکم و مستحکم اقدام و عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش‌های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از الگوی ولایت درس گرفتند و مقابل استکبار ایستادند و ملت ایران نیز حماسه ۹ دی را در دفاع از ولایت خلق کرده است.

وی خدمت به ملت در همه حوزه‌ها را نوعی افتخار دانست و گفت: باید از سیاست‌های غلطی که وضع معیشت و اقتصاد را به این روز کشانده، متاسف باشیم و اگر توصیه‌های اقتصاد مقاومتی و مقام معظم رهبری جدی شنیده و پیگیری می‌شد، شاهد چنین وضعی نبودیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان