شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » ۵۹ درصد واحدهای مسکونی دشتی مقاوم‌سازی شد

به گزارش خبرنگار زردیس، روح الله تنگستانی عصر پنج شنبه در نشست مشترک با مدیران بانک‌ها و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتی گفت: برخی بانک‌ها با وجود اینکه مصوبه قانونی درباره پذیرش سفته زنجیره‌ای برای ضمانت تسهیلات مسکن روستایی وجود دارد و بانک مرکزی هم بر آن تأکید کرده، اما نسبت به اجرای این مصوبه قانونی بی‌تفاوتی می‌کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان دشتی با قدردانی از تلاش‌های بنیاد مسکن این شهرستان در مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی، خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل با متقاضیان و بنیاد مسکن شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی نیز در این نشست افزود: از تعداد ۱۶۵ سهمیه سال جاری در خصوص تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در شهرستان دشتی، جهت پرداخت تسهیلات به ۱۱۶ واحد از سوی بانک‌های عامل انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

سید علی اصغر صالحی با تاکید بر تسهیل‌گری در گرفتن ضمانت‌های بانکی از مردم، خاطر نشان کرد: با افزایش مبلغ وام مسکن روستایی مردم انگیزه بیشتری برای نوسازی خانه‌های ناایمن و فرسوده خود گرفته‌اند و زوج‌های جوانی نیز که در پی ساخت یک سرپناه برای زندگی مشترک خود هستند امیدوار شده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود بانک‌ها نسبت به اجرای مصوبه دولت در خصوص پذیرش ضمانت زنجیره‌ای با مردم همکاری کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان