شما اینجا هستید
هنر » مستند ۷۲ ساعت در دزفول اکران شد

حجت الاسلام احسان خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: این مستند که به همت سازمان هنری – رسانه «ای اوج» ساخته شده، ساعت ۲۰ امشب با حضور مردم، خانواده شهدا و مسئولان در آمفی‌تئاتر موزه دفاع مقدس دزفول اکران شد.

وی افزود: این مستند به روایت ۷۲ ساعت پایانی عمر شهید حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد و شامل تصاویر و گفته‌هایی است که بسیاری از آنها برای اولین بار منتشر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول یادآور شد: در حاشیه اکران این مستند از خانواده شهیداثنی عشری شهید انتفاضه اهل دزفول نیز تجلیل شد.

حجت الاسلام خاکی در خصوص سازمان اوج توضیح داد: اوج یک سازمان دهه نودی است که ساختار و بروکراسی‌های اداری آن حداقل است و رسالت آن حمایت از تمام افرادی است که بتوانند هنر انقلاب اسلامی را در قالب عکس، پوستر، مستند، فیلم و سایر موارد روایت کنند و همچنین اداره تبلیغات اسلامی دزفول نیز در این راستا در نظر دارد که استعدادهای فعال و پویای شهرستان را شناسایی و از آنها نیز حمایت کند.

وی در ادامه با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم مکتب مدیریت بحران‌ها و حوادث بود و فرصت‌ها و تهدیدها را خوب می‌شناخت، الگوی مدیریت حاج قاسم الگوی مدیریت ناب جهادی و تفکر حاج قاسم تفکر ناب بسیجی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول عنوان کرد: هنوز با وجود گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم به جهاتی نمی‌توان تمامی ابعاد و جوانب مکتب حاج قاسم در حوزه‌های مختلف و ابتکارات و خلاقیت‌های این مرد الهی را در میدان‌های گوناگون بازگو کرد.

حجت الاسلام خاکی اضافه کرد: حاج قاسم در یک فرآیند زمانی به کمال رسید بر همین اساس مکتب حاج قاسم نیز در طول زمان بیشتر شناخته خواهد شد و در ظرف زمانی یک سال و دو سال و چند سال هم نمی‌توان همه جوانب و ابعاد شخصیتی حاج قاسم و مکتب او را معرفی کرد.

وی بیان کرد: امروز دوست و دشمن در سراسر گیتی و پهنه کره زمین از آفریقا و اروپا و آمریکا تا منطقه جنوب غرب آسیا به استثنایی بودن شخصیت حاج قاسم سلیمانی و تمایزات او با دیگران اذعان دارند و او را به عنوان یاور مظلومان و ستیزه‌گر با زورگویان و غدّاران می‌شناسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد تدبیر بود و افق نگاهش بلند بود و به مسائل مهم در آینده توجه داشت، افزود: این شهید بزرگوار همچنین سعه‌صدر عجیبی داشت و با همگان با سینه فراخ و سعه‌صدر مواجه می‌شد.

حجت الاسلام خاکی گفت: حاج قاسم اهل منطق بود و تلاش می‌کرد با قدرت استدلال طرف مقابل خود را قانع سازد اما در عین حال هر جا که لازم بود ایستادگی نشان می‌دهد و از موضع حق عقب نمی‌نشست و مقاومت می‌کرد که لازم است تفکر، اخلاق و شیوه مدیریت حاج قاسم در تمام ابعاد به عنوان خط مشی و الگوی مدیران کشور قرار بگیرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان