شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » بودجه ۱۴۰۱ به نفع گروه های آسیب پذیر جامعه است

به گزارش خبرنگار زردیس، محمود عباس زاده مشگینی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: از هفته آینده و در صحن علنی مجلس بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد تا نمایندگان با توجه به شرایط کشور و بدون نگاه به مذاکرات و تحولات خارج از مرزها بودجه عملیاتی و واقع بینانه را تصویب و بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع شود.

وی مخالفت نمایندگان مجلس را با حذف ارز ترجیحی و تخصیص منابع یارانه دار در حمایت از گروه‌های آسیب پذیر یادآور شد و خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی مردم همچنان تحت پوشش ارز ترجیحی و یارانه دولت خواهد بود که قرار است در این زمینه نظارت‌ها مانع از انحراف هزینه کرد ارز ترجیحی شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: نمایندگان استان در تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای تلاش می‌کنند تا بیشترین منابع ملی به استان اختصاص یابد تا پروژه‌های زیربنایی نظیر توسعه بزرگراه‌ها، راه آهن و طرح‌های حوزه آب و فاضلاب با سرعت عمل بیشتر اجرایی و عملیاتی شود.

عباس زاده از فرماندار جدید مشکین شهر خواست؛ تا تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این شهرستان را به همراه حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان در اولویت قرار داده و به دور از حاشیه‌ها اصل خدمتگزاری را سرلوحه فعالیت‌ها قرار دهند.

وی بیان کرد: مردم مشگین شهر به شدت نیازمند مدیران دلسوز و خدمتگزاری هستند تا در حوزه عمران شهری، روستایی و طرح‌های گردشگری کارهای بر زمین مانده به سامان رسیده و کارنامه درخشانی را از دولت سیزدهم مشاهده کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان