شما اینجا هستید
دین و اندیشه » نماز جماعت در مساجد بین‌ راهی قم اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری زردیس، محمد خامه یار با بیان اینکه اقدامات این ستاد با محوریت سال جدید از حدود یک ماه قبل آغاز شده است، بیان کرد: در همین زمینه مشکلات و نیازمندی‌های نمازخانه‌های بین راهی و سایر مکان‌های در نظر گرفته شده جهت اقامه نماز در سطح استان بصورت روزانه پایش و رصد شده است.

خامه یار ادامه داد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تبلیغات محیطی، بهسازی مساجد بین راهی، بوستانها، توقفگاه و غیره از اقدامات انجام شده جهت آماده سازی زیرساخت‌ها برای اقامه نماز در طول ایام نوروز جاری بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه رصد و حل مشکلات نمازخانه‌ها و مساجد تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نظارت بر مساجد و نمازخانه‌های استان همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در نمازخانه‌های بین راهی بخش‌ها و شهرستانهای تابعه قم نیز با همکاران مسوولان محلی نیز با استقرار ائمه جماعات، نماز جماعت اقامه می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: در هر نماز خانه و مسجد بین راهی استان که شرایطی اقامه نماز جماعت فراهم بوده، امام جماعت اعزام شده است.

خامه یار با اشاره به نزدیکی به روز سیزدهم فرودین ماه و روز طبیعت، تصریح کرد: طی این روز در تمام تفرجگاه‌ها و بوستانهای شهری قم نماز جماعت اقامه خواهد شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان