شما اینجا هستید
متفرقه » شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار زردیس، حامد ملک زاده چهارشنبه‌شب در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد سازندگی و محرومیت زدایی تاکید ویژه‌ای دارند و رئیس جمهور نیز این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارند.

وی با اشاره به شکل‌گیری دبیرخانه جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های خوبی نیز بین نهادهای مرتبط با محرومیت‌زدایی صورت گرفته است و به زودی اولین نشست شورای عالی جهاد را برگزار می‌کنیم.

رئیس ستاد نوآوری‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: دستور کار این شورای عالی از جنسی است که ما تقریباً در باستان بوشهر برای اولین بار تست زدیم و در منطقه بوشکان اجرایی شده است و تا حدودی مورد تائید سازمان‌های محرومیت‌زدایی است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور هم تاکید داشتند که در شورای عالی جهاد این موضوع با جدیت دنبال شود و در سطح استان‌ها نیز به صورت جدی مورد تاکید قرار بگیرد.

ملک‌زاده بیان کرد: با اشاره به اینکه در استان بوشهر امیدهای خوبی برای اجرای این برنامه‌ها داریم افزود: امیدواریم طی دو سه ماه آینده این کار به نتیجه برسد.

رئیس مرکز پیشرفت منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این نشست پیشرفت منطقه‌ای را از موضوعات بسیار مهم دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر اهمیت پیشرفت تاکید ویژه‌ای دارند و ما هم باید در همین مسیر ترسیم‌شده توسط رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

علیان با بیان اینکه مردم مهمترین عامل برای دستیابی به پیشرفت هستند، گفت: در برنامه‌ریزی‌ها باید به مردم توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همه برنامه‌ها در همین مسیر تدوین و اجرایی شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان