شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » بازرسی روزانه ۹۵ گروه از مدارس سطح اصفهان

آذرکیوان امیرپور در حاشیه سفر به شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در بازگشایی مدارس اظهار داشت: بعد از حدود دو سال از تعطیلی مدارس و بازگشایی مجدد مدارس بازرسی و کنترل بر مدارس هم تشدید شده است.

وی با بیان اینکه به منظور بررسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس سطح استان اصفهان ۹۵ گروه تشکیل شده است، ابراز داشت: این گروه‌ها به طور متوسط هر روز از ۴۵۰ تا ۵۰۰ مدرسه سطح استان بازرسی می‌کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه اولویت اول آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان است، تصریح کرد: سامانه ایران من برای بررسی وضعیت سلامتی دانش آموزان در اختیار مدیران قرار گرفته است تا به محض مشاهده موارد مشکوک از حضور دانش آموز در مدرسه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل آموزش‌های مجازی دانش آموزان دچار کم تحرکی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در نظر داریم طرح سواد حرکتی را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی اول و دوم اجرایی کنیم.

امیرپور همچنین از اجرای طرح شهید خرازی و آزاد سازی فضاهای ورزشی متعلق به آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در قالب این طرح خانواده‌ها می‌توانند از امکانات ورزشی آموزش و پرورش به صورت دختر و مادر و یا پسر و پدر استفاده کنند.

وی همچنین از اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و تاکید کرد: در قالب این طرح قرار است در هر منطقه یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین ساحلی برای بهره مندی دانش آموزان و مردم احداث شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان