شما اینجا هستید
سلامت » اختصاص ۲۰ میلیارد برای پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سفر دولت

به گزارش خبرنگار زردیس، فرهاد زیویار بعداز ظهر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان نیایش خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش پس از حدود یک سال و نیم توقف در ساخت، پس از سفر رئیس جمهور به لرستان و در نظر گرفتن اعتبار بار دیگر فعال شد.

وی با بیان اینکه اواخر سال گذشته ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر رئیس جمهوری به پروژه تزریق و سبب پیشرفت بخشی از کار شد، اظهار کرد: با تزریق ۲۰ میلیارد تومان به بیمارستان نیایش حدود سه هزار متر سقف ساخته شد پروژه مجدداً فعال شد.

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ نفر در پروژه مشغول به کار هستند و این در حالی است که در صورت تکمیل بیمارستان برای دو هزار نفر شغل ایجاد می‌شود و از طرفی به بهبود ارائه خدمات درمانی کمک شایانی می‌کند که این اتفاق خوبی است.

زیویار با تاکید بر ضرورت حمایت و تزریق به موقع اعتبارات برای تکمیل پروژه بیمارستان نیایش، بیان کرد: انتظار ما این است که قرارگاه خاتم سرعت عمل بیشتری را در اجرای پروژه به کار ببرد، چرا که پروژه در حال حاضر از سرعت قابل قبولی برخوردار نیست.

وی گفت: در بازدیدی که به زودی فرمانده قرارگاه خاتم از پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد- اندیمشک انجام خواهد داد حتماً شرایط را برای بازدید از بیمارستان نیایش و حمایت بیشتر از این پروژه نیز فراهم خواهیم کرد.

استاندار لرستان، پیگیری برای رفع موانع تکمیل بیمارستان نیایش را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تکمیل این بیمارستان از محل اعتبارات و تسهیلات ماده ۵۶ نیز اعتبارات تأمین و به پروژه تزریق خواهد شد کما اینکه بحث ماده ۵۶ بیمارستان نیایش در مرحله نهایی است و امیدواریم با تزریق اعتبارات روند اجرایی پروژه شتاب بیشتری گیرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان