شما اینجا هستید
سلامت » پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص توسط بیمه‌ها تسریع شود

به گزارش خبرگزاری زردیس، با حضور پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با دعوت از مسئولین مرتبط خاصه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و بیمه‌ها و جمعی از بیماران خاص مخصوصاً بیماران سرطانی به مشکلات آنها رسیدگی و نگاه ویژه‌ای شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پس از استماع مشکلات بیماران خاص خاصه بیماران سرطانی یادآور شد به عنوان یک هم نوع وظیفه انسانی حکم می‌کند به مشکلات این عزیزان با نگاه خاص بنگریم و تا جایی که ممکن است مرتفع سازیم.

از جمله مشکلات مطرح شده در حوزه تهیه دارو بود که با دستور رئیس کل دادگستری مقرر شد علاوه بر داروخانه‌های موجود یک داروخانه ویژه خاصه داروخانه هلال احمر به این امر اختصاص پیدا کند.

توسلی زاده و اعضای حاضر مصوب کردند ۲ روز در ماه آزمایشگاه مرکزی به این بیماران اختصاص پیدا کند و نیز مصوب شد تا پایان مرداد ماه دستگاه سونوگرافی ویژه این افراد تهیه شود که معاونت غذا و دارو در حال انجام امر است.

از دیگر مشکلات مطرح شده پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه‌ها بود که گاهی تا شش ماه طول می‌کشد و مقرر شد با نگاه خاص حداکثر ظرف یک ماه هزینه‌های درمانی پرداخت شود.

از دیگر مصوبات این نشست تهیه دستگاه پت اسکن ویژه بیماران سرطانی است که مقرر شد تا پایان شهریور ماه این دستگاه در مرکز استان تهیه شود.

تسریع تأمین اجتماعی در خصوص از کار افتادگی بیماران شاغل، اختصاص ۲ مرکز برای سونوگرافی به این بیماران، اختصاص کد مخصوص به بیماران خاص برای ویتامین تراپی از دیگر مواردی بود که مقرر شد در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی و انجام شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان