شما اینجا هستید
بین الملل » انتخابم به عنوان بهترین مربی جهان حاصل کار گروهی است

به گزارش خبرنگار زردیس، وبسایت «فوتسال پلنت» که هرساله جایزه بهترین‌های فوتسال جهان را اعلام می‌کند علاوه بر معرفی ۱۰ باشگاه فوتسال جهان که در آن نام تیم گیتی‌پسند اصفهان دیده می‌شد، اسامی ۱۰ نامزد کسب عنوان بهترین مربی تیم فوتسال باشگاهی جهان را نیز اعلام کرد که در این لیست نام «محمد کشاورز» سرمربی گیتی‌پسند و بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران به چشم می‌خورد.

محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار زردیس در خصوص انتخابش به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتسال جهان گفت: خدا را از این بابت شکر می‌کنم و نسبت به این انتخاب خوشحال هستم اما این انتخاب نتیجه یک کار گروهی است و باید از تمام همکارانی که در این مدت اخیر در کنار من بوده‌اند تشکر کنم. این عنوان افتخاری برای همه مربیان ایرانی است.

در حالی که ۲۱ هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته است تیم گیتی پسند با هدایت کشاورز با کسب ۶۱ امتیاز به عنوان صدرنشین حضور دارد و در صورتی که در دیدار روز جمعه برابر «فرش‌آرا» به برتری برسد می‌تواند در ۴ هفته مانده به پایان مسابقات، عنوان قهرمان زودهنگام فوتسال ایران را از آن خود کند.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان در خصوص دیدار این تیم با فرش آرا گفت: قطعاً بازی سختی در پیش داریم و فرش آرا تیم قابل احترامی است که در خانه همواره قدرتمند ظاهر می‌شود. اما ما تلاش می‌کنیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم و عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان