شما اینجا هستید
جامعه » مصاحبه متقاضیان معاون آموزشی عتبات سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار زردیس، قدرت الله چتری عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری مصاحبه متقاضیان معاون آموزشی عتبات عالیات ۱۴۰۲ استان سمنان در محل حوزه علمیه بیدآباد شاهرود با بیان اینکه مصاحبه متقاضیان معاون آموزشی عتبات عالیات در دو منطقه شرق و غرب استان برگزار شده است، ابراز کرد: ۴۳ نفر در این مصاحبه‌ها حضور داشتند.

سرپرست حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: در این مصاحبه توانمندی جسمانی، شایستگی‌های مدیریتی، میزان تعهد و علاقه‌مندی به خدمت متقاضیان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تاکید کرد: تلاش شده تا شایسته‌ترین افراد در این مناصب انتخاب شوند.

چتری با بیان اینکه هدف از این فراخوان‌ها جذب نیروهای جوان، علاقه‌مند، متعهد و شایسته برای خدمتگزاری به زائرین است، افزود: این افراد پس از تأیید صلاحیت، و طی دوره‌های تخصصی به عنوان معاون آموزشی اعزام و آمادگی لازم را برای تصدی خدمت در سمت مدیر راهنما کسب می‌کنند.

وی همچنین افزود: نشست‌های تبیینی با موضوع مشارکت در انتخابات و استفاده از ظرفیت کارگزاران و دفاتر مسافرتی از دیگر برنامه‌های حج و زیارت در این ایام است که این برنامه‌ها نیز در دو بخش شرق و غرب استان اجرایی شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان