شما اینجا هستید
جامعه » شهرجدید امیرکبیر در اجرای طرح جوانی جمعیت پیشرو است

به گزارش خبرنگار زردیس، پروین مفتح زاده عصر شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های جوانی جمعیت و اقدامات صورت گرفته در شهر جدید امیرکبیر اظهار کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده دارای ۷۳ ماده است که اجرای هر یک از مواد این قانون توسط دستگاه‌های متولی برای دارای اهمیت است و از این رو به صورت مستمر در حال رصد و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مرتبط هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین اصل، ماده چهار قانون جوانی جمعیت مبنی بر واگذاری زمین و مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا است که به طور حتم مشوق مناسبی برای خانواده‌ها در راستای فرزندآوری است که اجرای این مهم نیز در استان مرکزی مورد توجه ویژه است.

مفتح زاده بیان کرد: هم اکنون شرکت عمران شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در زمینه ساخت مسکن فعال هستند که در این حوزه شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران از دستگاه‌های موفق و پیشرو در اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری مرکزی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت واگذاری ۷۰۰ تا ۹۰۰ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر هدفگذاری شده که مقرر بود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این طرح کلید بخورد که تا حدودی زمان بر شد.

مفتح زاده ادامه داد: این مهم دستور کار مسؤولان امر قرار دارد تا کام خانواده‌های خوش جمعیت و دارای ۳ فرزند و بیشتر در استان را شیرین کنیم.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و قول مساعد مسؤولان در شهرهای جدید استان مرکزی، امید است بتوانیم تا پایان سال مراسم قرعه کشی واگذاری قطعات برای خانواده‌های چند فرزندی را برگزار کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان