شما اینجا هستید
سیر و سفر » آماده باش ۱۰۰ درصدی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان تهران

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار زردیس، در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: ساعتی قبل از سمت غرب استان تهران شاهد بارندگی رگباری شدید هستیم و هم اکنون بارندگی‌ها به مرکز استان رسیده و طبق پیش بینی‌ها سامانه‌های بارشی فعال شده و احتمال باد شدید و تگرگ نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در اتوبان قم حدفاصل عوارضی قم به دلیل مسیر و محور بهشت زهرا به تهران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم گفت: وضعیت ترافیک در اتوبان تهران – کرج و آزادراه تهران – ساوه و تهران – شهریا ر نیز با ترافیک پرحجم و روان همراه است.

مصدقی از ترافیک سنگین و پرحجم در محدوده پلیس راه بومهن به جاجرود و محدوده گیلاوند نیز خبر داد و عنوان داشت: محور هراز و تهران – شمال نیز هم اکنون دارای ترافیک سبک و عادی است.

معاون راهداری و حمل و نقل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه بارندگی‌ها به سمت شرق در حال حرکت است نیز بلیان داشت: احتمال سیلاب و تگرگ و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد و به همین دلیل عوامل راهداری در آماده باش ۱۰۰ درصد هستند و راه‌های استان از طریق دوربین‌های جوی کنترل می‌شوند و رانندگان لودر و گریدر و ماشین‌های سنگین و سبک در راه‌ها مستقر هستند و بازدید از دهانه پل‌ها تا عادی شدن شرایط ادامه دار خواهد بود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان