شما اینجا هستید
متفرقه » دستور رئیس کل دادگستری فارس برای بررسی پرونده های مستاجران

به گزارش خبرنگار زردیس، به دنبال انتشار یادداشتی در خبرگزاری زردیس تحت عنوان «یک بام و دو هوای شورای حل اختلاف فارس» رئیس کل دادگستری استان فارس، رئیس شورای حل اختلاف استان را مأمور کرد تا بعداز ظهر امروز جمعه آمار دقیق پرونده‌های مربوط به اختلاف مستأجر و مالک و احکام صادره را استخراج و به وی اعلام کند.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار زردیس پیرامون انتشار این یادداشت و اقدامات دادگستری استان در زمینه حمایت از حق و حقوق مستأجر توضیح داد: به محض اطلاع از این موضوع شخصاً ورود کرده و رئیس شورای حل اختلاف استان را مأمور کردم تا لیست پرونده و احکام صادره با موضوع مستأجر و مالک را بیرون آورده و تا بعدازظهر امروز اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون رئیس شورا و افراد ذی ربط مشغول استخراج این اطلاعات و آمار هستند، تاکید کرد: به طور حتم اگر حتی یک مورد هم خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا حکمی صادر شده باشد قابل پیگیری و برخورد است.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه به شخص بنده هم دو یا سه مورد در رابطه با این موضوع مراجعه کرده اند، ادامه داد: این افراد در ملاقات‌های مردمی مراجعه کرده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه مصوبه ستاد ملی کرونا در تمامی حوزه‌ها از جمله قرارداد رهن و اجاره در حکم قانون و لازم الاجراست، افزود: بنده تاکید کرده ام که این موضوع پیگیری شود و اگر حکمی خلاف آن صادر شده باشد تا لحظه آخر پیگیری خواهم کرد و نتیجه را اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی همچنین از مردم خواست چنانچه گزارش و یا شکایتی در این مورد دارند به قاضی حوزه ریاست دادگستری استان واقع در میدان شهرداری طبقه سوم دادگستری مراجعه کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان