شما اینجا هستید
رسانه » هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار زردیس، توفیق مفاخری دوشنبه شب در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد.

وی افزود: اصحاب رسانه استان می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، امیدآفرینی، نقش امنیت پایدار در توسعه، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حمایت از کالا تولید داخلی، تولید و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای مرزی و گام دوم انقلاب را از جمله محورهای این جشنواره عنوان کرد.

مفاخری اظهار داشت: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به جشنواره هفتم رسانه‌ای ابوذر کردستان اضافه شده که در شش دوره قبلی مورد گلایه خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی استان قرار گرفته بود.

وی ۳۰ دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره دارد که از اول بهمن ۱۳۹۹ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

مفاخری اعلام کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دهه سوم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان شهید بروجردی کوچه آسو پلاک ۱۷ و یا بصورت فایل پی‌دی‌اف به پیام‌رسان‌های واتساپ و ایتا ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال نمایند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان