شما اینجا هستید
فرهنگ » ماموریت جبهه فرهنگی انقلاب عمق بیشتری پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار زردیس، سید احمد عبودتیان روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه ۱۰ سال حرکت پی در پی و بدون وقفه و شبانه روزی را در مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان شاهد بودیم، اظهار داشت: امروز که در گام دوم انقلاب هستیم یک مقدار باید دنده حرکت خود را عوض کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دور هم جمع شدیم که تجلیل کنیم از کسانی که نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان که در همه جا میدان دار بوده‌اند، تنها یک جبهه این فعالیت‌ها را جریان سیل پلدختر دیدیم، تصریح کرد: کار سازماندهی در مجموعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان خوب انجام شده و در شبکه سازی بانوان و در شبکه سازی شهرستان‌ها یکی از بهترین استان‌ها است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) با تاکید بر کار وسیع مردمی نیروهای لرستان در ایام اربعین در عراق افزود: لرستان را به عنوان یکی از استان‌های پیشران در جبهه فرهنگی کشور می‌شناسیم.

عبودتیان با اشاره به اینکه امروز مأموریت ما عمق بیشتری پیدا کرده است، گفت: تا دیروز فکر می‌کردیم نیروهای فرهنگی جمع شوند و شبکه سازی شود جبهه شکل گرفته است؛ اما رهبر معظم انقلاب فرموده بودند مقابله با جبهه استکبار نمی‌شود مگر با تشکیل جبهه و این نمی‌شود مگر با حضور مردم؛ یعنی وقتی آحاد به میدان می‌آید جبهه شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه ایجاد تشکل‌های فرهنگی پُلی بود برای تحقق حضور آحاد و به میدان آوردن همه، تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند، حرکت عمومی باید شکل بگیرد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) با تاکید بر اینکه در این مدل جنگ نیابتی دیگر روش‌های مقابله‌ای گذشته جواب نمی‌دهد، در این جنگ مقابله با یک عده معدودی شدنی نیست، آن دوره که گروهی از مردم برای همه می‌جنگیدند جوابگوی این جنگ نیست، افزود: حرف رهبر انقلاب این است که آحاد را باید به این میدان بیاوریم.

عبودتیان با اشاره به اینکه دوره مدل انفعالی جنگیدن تمام شده است، گفت: امروز الگوی مردم سپاری در کار فرهنگی محقق شده است و تا مردم به میدان نیایند هیچ مسئله‌ای حتی مسائل آسیب‌های اجتماعی حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مأموریت جبهه فرهنگی باید عمیق‌تر شود و مسئله حضور آحاد مردم است؛ تصریح کرد: با مأموریت جدی تر و ویژه‌تر دبیر جدید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان منصوب می‌شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) یادآور شد: این دوره مسئولیت یک دوره مضاعف است و ان شاءالله خدا این توفیق را بدهد که بتوانند خدمت گذاری کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان