شما اینجا هستید
رسانه » فضای مجازی محدودیتی برای برگزاری رویدادها و جشنواره‌ها ندارد

به گزارش خبرگزاری زردیس، حجت‌الاسلام حامد حاجی‌ملامیرزایی در جلسه شورای سیاستگذاری نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در بنیاد بین‌المللی امام‌رضا (ع)، اظهار کرد: تحول در تولید و نشر محتوای رضوی در فضای مجازی باید با کمک سکوهای پرمخاطب و همچنین اپلیکیشن رضوان به عنوان درگاه مردمی آستان قدس رضوی محقق شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی بیان کرد: تولید محتوای فاخر دینی مزیت مهمی است که باید از طریق حمایت از بخش خصوصی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: باید به سمتی برویم که زیرساخت‌های لازم به گونه‌ای فراهم شود که شاهد تولید محتوای دینی توسط مردم باشیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌ملامیرزایی گفت: با توجه به تأثیرگذاری بسیار بالای فضای مجازی در جامعه، برای تحقق اهداف فرهنگی باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویکرد جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فضای مجازی افزود: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر استفاده از این فضا و توسعه مشارکت سکوهای پرمخاطب برای توسعه فرهنگ ایرانی- اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم تقویت تولید محتوا توسط مردم گفت: باید به سمتی برویم که زیرساخت‌های لازم به گونه‌ای فراهم شود که شاهد تولید محتوای دینی توسط مردم باشیم و نهضت شبکه‌سازی مردمی در حوزه تولید و نشر محتوای دینی به طور کامل محقق شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان