شما اینجا هستید
سیر و سفر » بیش از ۸۵ هزار گردشگر از آران و بیدگل بازدید کرده‌اند

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار زردیس، با اشاره به رشد فزاینده گردشگران و مسافران نوروزی اظهار داشت: این افزایش مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی می‌شد و از این رو تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه برای ارائه خدمات به گردشگران در حالت آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه گردشگری آران و بیدگل به خصوص جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ابراز داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۸۵ هزار گردشگر با سفر به شهرستان آران و بیدگل از جاذبه‌های مختلف گردشگری، طبیعی و تاریخی این شهرستان بازدید کرده‌اند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه با همکاری آموزش و پرورش و همچنین اقامتگاه‌های موجود در شهرستان آران و بیدگل زمینه برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شده است، تصریح کرد: برخی از اقامتگاه‌های موقت همانند پارک‌ها نیز برای مسافران نوروزی آماده شده است تا گردشگران برای اسکان کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی همچنین از انجام فعالیت‌های پیوسته توسط فرمانداری آران و بیدگل برای تنظیم بازار این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ تن میوه ویژه ایام عید در سطح شهرستان آران و بیدگل توزیع شده است.

رضایی ضمن اینکه بازرسی بر اصناف هم به صورت مداوم و پیوسته در حال انجام است، گفت: امیدواریم با همکاری همشهریان آران و بیدگلی بتوانیم شرایط مطلوبی را در ایام سال نو و ماه مبارک رمضان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بررسی مشکلات شهروندان و مسافران نوروزی دغدغه تمام مدیران و مسئولان شهرستان آران و بیدگل است، افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان نظارت جدی بر بازار دارند چراکه ترک فعل از مسئولیت محوله مسئولیت شرعی و قانونی دارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان