شما اینجا هستید
سیر و سفر » اعمال محدودیت های ترافیکی تعطیلات پیش روی در جاده های مازندران

به گزارش خبرنگار زردیس، رضا علیخانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک استان با تسلیت و گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذاری انقلاب اسلامی حضرت امام راحل اظهار داشت: هر ساله شمار زیادی از مردم استان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام و زیارت مرقد مطهر سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال سه هزار و ۵۰۰ زائر از استان به سمت حرم مطهر سفر می‌کنند، اظهار داشت: همچنین پیش بینی می‌شود ۱۵ تا ۲۰ مسافر در تعطیلات پیش روی به استان سفر کنند و برای پیشگیری از وقوع گره‌های ترافیکی و تسهیل و سهولت سفر، آسایش زائران و مسافران استان و کاهش ترافیک باید تمهیداتی اندیشیده شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ترافیک سفر از جمله برنامه‌ها است و مقرر شد تردد زوار از جاده چالوس به تهران ممنوع شود و مسافران غرب استان باید از سمت گیلان به سمت تهران حرکت کنند و سایر مسافران از جاده هراز و سوادکوه اعزام می‌شوند.

علیخانی یادآور شد: جاده هراز و سوادکوه در تعطیلات پیش روی دو طرفه ولی جاده چالوس یکطرفه به سمت شمال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: هنگام بازگشت زوار از حرم مطهر به سمت استان باید تمهیداتی برای یکطرفه کردن جاده هراز و سوادکوه اتخاذ شود که متعاقباً اعلام می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی شش تیم گشت سیار برای هدایت سفر، کنترل ترافیک و مدیریت آن برای پیشگیری از گره‌های ترافیکی درجاده هاس استان اظهار داشت: این تیم‌ها همراه کاروان‌های زیارتی هستند تا بتوانند نظم ترافیکی را برقرار کنند.

وی تصریح کرد: مناطقی نیز برای استراحت زائران نیز درنظر گرفته شده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان