شما اینجا هستید
رسانه » لایک چیست؟

لایک به چه معناست

لایک به چه معناست ؟ – دوست داشتم، لایک در لغت و در جایگاه فعل به معنای دوست داشتن، پسندیدن و از این دست معانی می باشد.  لایک امکان ویژه ای برای بازخورد نظر کاربر می‌باشد که تنها با فشار دادن دکمه لایک زیر نوشته می توان آن را انجام داد، به واقع لایک بازخورد فکر مخاطب در ارتباط با صاحب پست و یا صفحه مربوطه می باشد.

بزن تا بگویم کیستی!

هر لایک به خوبی می‌تواند گوشه ای از شخصیت فرد را نشان دهد. تمایلات فکری، عقیدتی کاربر در ارتباط با رویداد های مهم جهان، تفریحات و سرگرمی های مورد علاقه، کشش ها و کنش های جنسی، میزان اعتقادات مذهبی و رابطه وی با دیگران در قالب انبوه لایک های مختلف و گوناگون ظاهر می شود.

تبادل لایک

به غیر از سلبریتی ها (افراد مشهور مثل هنرپیشگان معروف و…)، کسانی که لایک زیادی دارند ، حتی اگر دوستی اد(add) نکرده باشند، به صفحه آن ها سر می زنند و مطالبشان را لایک می کنند تا لایک جمع کنند. چون لایک زیاد توهم “مهم بودن” را در فرد ایجاد می کند، فرد کسی را اد(add) نمی کند اما غیرمستقیم به صفحه افراد رفته و همه را لایک می کند تا لایک بگیرد! زمانی هم که افراد برای شما کامنت می گذارند هدفشان این است که برایشان کامنت گذاشته شود. (از شما تعریف می کنند تا شما هم از آن ها تعریف کنید).





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان